divendres, 2 de novembre del 2012

Caminant entre Gavà i Castelldefels, amb pluja i bolets


El dissabte passat em vaig proposar fer un gran recorregut pel Garraf, però les inclemències meteorològiques em van recomanar fer un canvi de plans. Així vaig escurçar sensiblement la ruta, però em va sortir un recorregut d’uns 12 km força interessant entre Gavà i Castelldefels. De la parada de RENFE hem de pujar amunt la rambla, i continuar recte. Passem el mercat i al final de tot pugem fins a una rotonda. Ens apropem al barri de Can Tries tot anant pels carrerons fins a sortir a la riera. Pugem per la pista i ens desviem a l’esquerra. Passem Can Roig i al següent corriol anem a la dreta fins a Ca n’Amat. En aquest trosset vaig començar a trobar els primer bolets com la gita de bruixa (imatge), bolet sense cap interès gastronòmic però molt fotogènic. Una mica abans de la font del Ferro va caure el primer xàfec, que m’acompanyà per l’alzinar fins a la font de la Salamandra. En pujada relliscosa vaig arribar a l’ermita de Bruguers i aquí si que plovia amb força. Després d’esmorzar i veure que era complicat arribar-me a la rectoria de Begues com tenia pensat, vaig baixar per un corriol que surt del pàrquing del restaurant Solior. I aquí el festival micològic, bolets de diferents coloracions i formes entre els quals destaco alguns apagallums de dimensions considerables. A partir d’aquí caminada per pista amb vistes fantàstiques del Garraf rogenc. Aquí es va començar a obrir el cel, i per pineda vaig arribar a Can Llonch. Després de creuar la ctra.  i anar cap a una construcció el corriol ens fa passar la riera de la Sentiu. I ja sense deixar el camí principal arribo al casc urbà de Castelldefels. Baixo el passeig Lormont i agafo el c. Església fins girar a la dreta cap  a l’estació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada