dijous, 14 d’abril del 2011

Ruta pel Maresme a la TV de L'Hospitalet.

El divendres 1 d'abril vaig tenir la sort de sortir al programa Districte 8 de la TV de L'Hospitalet. Aquí us penjo el tros a on surto jo,  gravat pel meu amic Josep. La ruta transcorre entre les poblacions de Tiana i Teià, per un trosset de la Serralada Litoral,  podeu veure un petit mapa, algunes imatges i les meves explicacions alternades amb els dos presentadors, que són molt bona gent. A la TV de la meva ciutat, no és per fer la pilota, tothom sempre et tracta molt bé. Si us ha interessat la ruta, pròximament a la revista Panxing Maresme de distribució gratuïta, surtirà publicada aquesta mateixa ruta amb una mica més de detall, ja faré una entrada. Espero que la disfruteu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada