dijous, 25 de desembre del 2014

Quatre anys i cent entrades


Fa quatre anys se’m va ocórrer la idea d’escriure una part de les meves rutes en format digital i vaig encetar el blog que teniu al davant. En aquest temps m’han passat moltes coses, bones i no tant bones. L’objectiu d’aquesta entrada número cent és fer un balanç de les entrades fetes. Aquí va el resum:

-          El racó del naturalista: 28 petits resums d’informació ambiental relacionada amb la floració, la fauna, la geologia,...

-          Publicacions en paper: entrades en les quals parlo dels meus tres llibres: Barcelonès 17 excursions a peu, 20 excursions a peu pel voltant de Barcelona i Maresme 17 excursions a peu. Rutes publicades en revistes com Descobrir Catalunya o Vèrtex, i col·laboració en mapes com Garraf, Ordal, Marina i el GR 92 tarragoní.

-          Informació d’events: venda de llibres per Sant Jordi, conferències a centres excursionistes, presentacions de llibres, excursions guiades,...

-          Rutes ressenyades i algunes georeferenciades amb GPS: per Collserola, Garraf, Ordal, Montjuïc, serralada de Marina, serralada Litoral, serra de Galliners, Foix, Montnegre i Corredor, riu Llobregat...

-          Recorreguts de running: algun petit tast dels meus entrenaments

El número d’entrades entre el 2011 i el 2014 ha experimentat un decreixement notable: 44, 24, 18 i 14. Degut a diversos factors, el principal ha estat una diversificació d’activitats i potser un cert cansament, degut a les coses no tant bones que comentava abans.

2 comentaris:

  1. Doncs jo he descobert avui aquesta guia i m'encanta.

    ResponElimina
  2. Strange "water hack" burns 2 lbs overnight

    Well over 160 thousand women and men are hacking their diet with a easy and secret "liquid hack" to burn 2 lbs each night as they sleep.

    It's very simple and works with anybody.

    Here's how to do it yourself:

    1) Take a clear glass and fill it up half glass

    2) Proceed to do this awesome HACK

    you'll become 2 lbs thinner when you wake up!

    ResponElimina