dijous, 18 d’agost del 2011

Novetats de l'estiu

Després de les vacances i abans de comentar cap tema nou del racó naturalista, o cap  ruta, m’he decidit a fer-vos una recopilació de notícies d’aquest estiu sobre el llibre 20 excursions a peu pel voltant de Barcelona i altres temes:
Primer comentar-vos que Cossetània Edicions ha fet la versió electrònica del llibre, que podeu trobar en format pdf.

Més dades, una entrevista que em van fer a RàdioPrat i altre que va sortir a ElPeriódico.

Al 2010 es va celebrar al club excursionista el segon concurs de ressenyes de muntanya, al qual em vaig presentar. Vaig tenir la sort de ser premiat amb la ruta Travessa per les muntanyes d’Ordal: Begues-Cervelló, que podeu veure integrament a la seva pàgina web o llegir resumida a la revista Vèrtex al número de juliol- agost.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada